Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Spiseforstyrrelser

Til Bulimikere!
14:54 21.07.2007
2/3 av all maten du har overspist , blir liggene i magen etter du har kastet opp!!
Uansett hvor mye du prøver å brekke deg så for du ALDRI kastet opp alt igjen.
Tenk på det...man blir sjelden mager av å kaste opp, heller motsatt...

Hilsen ei som er på vei til å bli frisk og ikke har kastet opp på 4 mnd!!!:-) stolt!!! Livet er så mye bedre...!

Og det beste er at jeg er blitt kjempe slank av og spise 4 faste små måltider hver dag!!!!:-)

Anonym
Sv: Til Bulimikere!
00:43 1.08.2007
Gratulerer med fire måneder :)

Jeg har holdt opp i 6 uker, men er en kamp.. sitter flere ganger med en finger i halsen men stopper i det jeg våkner opp.... våkner litt tidligere enn før, heldigvis.. før var det vanligvis for sent...

Likevel, for meg er det ikke maten , men stress og en følelse som utløses som gjør at jeg føler meg bedre.. og jeg veier maten jeg får opp, bare for å være ekstra nøye og er som regel like mye som det jeg svelger... heldigvis er også jeg på vei ut, og har vært fri i 6 uker..
Anonym
21:00 7.08.2007
veier du maten du har kastet opp? soory men det hørres ekkelt ut...og ikke minst stress!
Anonym
15:08 12.10.2007
Jeg har en far som er indremedisiner og som har doktorgrad i konsekvenser og virkninger av bulimi
Anonym
22:25 12.10.2007
Da må du legge ut en link eller annen type henvisning til kilde(r). Ellers isolerers kunnskapen. La andre ta del i kunnskapen faren din har kommet fram til.
blond
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------