Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Brystavvenningsdebatten

Når kan jeg begynne medf natt avvenning av pupp?
21:16 25.07.2007
Han er snart 7 mnd. gammel, ammer flere ganger hver natt. Men jeg kan ikke legge han på eget rom pga av at vi har bare et sove rom. Blir det verre da? Gir dere vann når dem våkner eller?
bridy 83
Sv: Når kan jeg begynne medf natt avvenning av pupp?
17:30 27.07.2007
På 5 mnds kontrollen fikk vi beskjed på at gutten vår ikke trengte mat om natten lenger, men at det var opp til oss selv når vi ønsket å slutte med det. Fra han var 3 mnd har han våknet 2-3 ganger på natten nesten bare for å "kose" i noen minutter før han har sovnet igjen. Så vi sluttet å gi han mat om natten for 2 uker siden, noe som har godt kjempe bra! Nå er han 6 mnd og sover gjennom hele natten (kl 20-07). Vi har han fremdeles på samme rom som oss selv, men jeg sov på et annet rom noen dager da vi begynte avvenningen. Nå har jeg fått lov til å flytte inn igjen :-) Pappaen tilbø vann da han våknet de første nettene, men det ville han ikke ha og han ble bare bysset i søvn igjen (han tar ikke smokk).

Lykke til! Det går nok kjempe bra skal du se :-)
Mexa
Sv: Når kan jeg begynne medf natt avvenning av pupp?
21:57 16.01.2008
Hæ???
Sod off
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------