Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Ung mor

Hvor gamle er babyen ? Når vil dere ha nestemann?
22:42 30.07.2007
kjeder meg.."lurer på":-)
mi er 9mnd..jeg vil ha 1 ny til neste år :-)
er babysyk!!!!hehe
Solstrålen Christina
Sv: Hvor gamle er babyen ? Når vil dere ha nestemann?
23:10 30.07.2007
Min er også 9 mnd. Kunne godt fått en til om et års tid, men akuratt nå har vi det så vanskelig økonomisk at jeg vil vente til vi har fått spart opp litt penger, og jeg har jobbet en stund sånn at jeg kan få litt foreldrepenger neste gang. Så det blir vel kanskje om et par år tenker jeg.
♥OktoberMaya♥
23:25 30.07.2007
Min er snart 2 mnd... om et par uker.. Og denne tiden er liiitt vanskelig med kollikk og det som er.. Så blir nok en stund til neste mann her.. Selv om jeg har kjempe lyst på fler såklart.. Må bare vente noen år..
*C.N & E.M*
23:54 30.07.2007
skal vi ha fler så blir det for prinsessas skyld (og den nye babyen så klart); fordi det er koseligere å være fleresøsken enn enebarn. (mener vi som begge kommer fra store søskenflokker.. hehe)

men kan tenkte meg at tre år mellom barna er ganske bra.. da har vi ca to år på oss, ettersom vesla er fem uker gammel nå..

men vi får se. kanskje har vi det fint nok, vi tre, som det er.

jeg likte ikke egentlig så inmari godt å gå gravid jeg. fødsel var ok (for jeg var så lei på slutten at jeg bare gleda meg noe helt vilt!) men de åtte mnd med graviditet altså...

nei vi får se.. hehe
VinterSol&PrinsesseVilikke
00:20 31.07.2007
Jeg tenker nå at det skal bli leeenge til nestemann. Samboer vil gjerne vente en god stund også... så jeg tenker om 3-4år kunne vi gjerne prøvd å få en liten en til.

Jeg var ikke så glad i å gå gravid og fødselen var utrolig tøff så her er det ganske færske minner ennå siden det er bare 2mnd siden gutten ble født.

Kan hende jeg forandrer mening etterhvert ;)
MaryluogAdrian
05:13 31.07.2007
Snulla er 9,5 mnd, og jeg vil gjerne ha nestemann nå i september!:p
Riga+hippiesnulla & piratspira
10:07 31.07.2007
Jenta mi er 2 år så hun er ingen baby:)vi skal prøve på nestemann om ca 6mnd:)
mammaen til gojenta
11:52 31.07.2007
Riga.

Du skal føde nå i sep du?! wow, det blir tett da!! hehe
Jenta mi er også født i Oktober... den 8:-)
Solstrålen Christina
20:40 31.07.2007
Har termin 22. sept, så håper jeg føder i den måneden for å unngå prematur fødsel og overtid (personlig har jeg ikke noe imot å gå over tida med tankte på venting, men er redd for at babyen blir veldig stor i så fall)

Snulla er født første vinterdag, altså den 14. så våre er jo praktisk talt like gamle!:-)
Riga+hippiesnulla & piratspira
13:57 31.07.2007
Marcus "fyller" 1 mnd nå den 3. august. Jeg vil ha to tette, men spørs hvor tett det blir :P Sambo er litt skeptisk også, for han har vokst opp som enebarn og det har visst vært SÅÅ fint. Men jeg har vokst opp med tre søstre og synes det var knall ;) Men jeg har jo litt tid til å få overbevist han. Jeg skal ihvertfall være hjemme med Marcus et år, også jobbe en liten stund så jeg får opparbeida meg rett til foreldrepenger! Samtidig skulle jeg virkelig ønske at jeg slapp å gå gravid og føde en gang til - hadde både tøft svangerskap og fødsel. Men det er jo verdt det ihvertfall!;)
Mild & Marcus
08:53 21.08.2007
Jeg er ferdig med barn jeg nå ;) Har to, og skal ikke ha flere... Jeg venta nesten 7 år fra første til andremann, men var jo 15 når jeg fikk eldstemann, så er jo ikke så rart ;)
Cathrine&Marthine
09:22 21.08.2007
Jenta mi er 3 år=) å nå venter vi nr 2 i mars;)
Yndig med ny spire i magen;)
11:37 21.08.2007
ble grvid igjrn når lillegutt var 13 mnd ca
Kasper & Sander`s Mamma
16:39 21.08.2007
vår er 2mndr.. setter nok igang med nr 2 når snuppa er rundt 2 år
rmaria med lille felicia
14:01 12.09.2007
Jeg har en gutt på 11mnd, og kunne egentlig tenke meg enn til snart, men på grunn av litt mere skole må vi vente noen år til:(
sanders mamma87
15:22 12.09.2007
Snart 14 mnd... Tror jeg venter 7-8 år for min del;-) hehe
Siklerotte
18:22 12.09.2007
HI her..jeg har skiftet nick, og som dere ser er vi allerde i gang med BABY-PRØVINGEN:-))))

Er så spent, for svaret neste uke!!!!!
Nydelige Christina+1pp
20:43 12.09.2007
vil egentlig vente til utdanningen er fedrig, men det er så veldig lenge til:p og 11 år;p nå er jenta mi 7 mnd, men blir vel om en to års tid;)
gluph
21:26 12.09.2007
Min guttepjokk blir 2 mnd førstkommende lørdaag :)
Mamman til Lukas :)
21:28 12.09.2007
Har ikke tenkt å få neste helt med det første, men vil heller ikke vente så lenge at det blir en attpåklatt :p
Mamman til Lukas :)
22:38 12.09.2007
mi er 8mnd.. kunne tenkt meg ny baby om 2-3år.. værtfall til vi har fåt kjøpt oss leilighet
Marthe&AliceEmilie
14:37 13.09.2007
vesla mi er 2.5 neste mnd og vi har prøvd ¨på nestemann i1 år nå uten resultater :( håper det skjer noe snart :(
har alltid ønsket meg to tette, men ser ut som det blir vanskeligere enn jeg trodde
vicky1984
18:10 15.09.2007
Jenta mi blir 2 år i mars, og i begynnelsen av mars venter vi prinsesse nr 2.
demonio18
00:05 17.09.2007
Mini her er 18 mnd, og vitenker å få en til når vi er ferdigutdannet, altså om ca 4 år. Men er ikke sikker på at vi klarer å vente så lenge da;)
studentmamman og ERLEND :)
12:47 17.09.2007
snuppa er 9 mnd og nestemann kommer i begynnelsen av mai:)
silhah og emilie med spire<3
23:52 26.06.2008
hvordan skifte du nick egentlig? :S
babysecret
12:23 18.09.2007
min er 4 mnd no, ville hatt ca 1-2 års forskjell...
Men jeg må jo nesten ta utdanningen å slikt først...Sååå det blir ca10 år til...
Men jeg tror jeg kansje kan prøve å få en når jeg er ferdig me skolen om ca 6 år, eller 3...
UngMamma=)&LucasElsklingen<3
13:18 22.11.2007
min er 4 mnd, vil ha neste om et par år tror jeg!
linda&emil
20:04 23.11.2007
ser jeg har skrevet bare noen innlegg over, men nå har det iallefall klaffet for oss :) etter 13pp

er nå 9+3 og skal snart på ul for å se at alt er bra ;)
vicky1984- nr2 26.juni08
16:43 25.11.2007
vi har en gutt på 16 mnd og har tenkt oss en til om et par år, men i likhet med mange andre er det økonomien som avgjør ;-p
må spare litt penger og jobbe litt først så jeg får fødselspenger fra jobben ;-D
men er også passelig babysyk nå!! :)
Mamman til Gabriel;)
13:05 29.11.2007
Jeg har egentlig vært "babysyk" helt siden jeg fikk jenta mi for 2 1/2 år siden, men vi vil vente til vi er litt mer etablerte enn det vi er nå. Altså at vi er litt mer sikre på at her blir vi boende en stund, orker ikke tanken på å drive med flytting med to små barn. Men håper det ikke blir altfor lenge til, ønsker ikke altfor stor alderforskjell og ser frem til at da jeg vet mer om hva jeg går til:-)
may-mom-05
15:29 29.11.2007
Jeg vil ha ca 3- 4 år mellom mine og nå er Natty 8,5 mnd så har litt tid igjen til nestemann;)
Lizzy og lille Natty
16:34 29.12.2007
egentlig så har vi hele tiden tenkt å vente til lillegull er 5-6 år..men nå har jeg lyst på en til hehe men må vente til jeg er ferdig med utdanningen (6mnd igjen) og fått jobbet et år så jeg får litt penger..
samboer87
00:54 30.12.2007
jr er nå 12 uker, men kjenner det frister med mage nå;) egentlig ganske rart da jeg bar han veldig langt ut, og var veldig plaget med den store magen, og derfor ryggen.
har igjen akkurat ett år på lærlingtiden, så har tenkt å få meg fast jobb før jeg går ut i ny perm, men de skal være tette. vi er 3 søsken, jeg i midten, og det er under 2 år imellom oss begge veier.

MariaEW- 05.10.07&#9829;
13:43 31.12.2007
Lillegutt er 14 mnd, og jeg har ikke lyst Kommer aldri til å bli ferdig med studiene hvis jeg skal ha så mange svangerskapspermisjoner midt inni de...
kajakn&lillegutt
20:04 1.01.2008
han er snart 7mnd. kunne tenke meg å få en til om 1 og et halvt års tid:)
<3odin<308.06.07
00:08 2.01.2008
Fabian er 10 måneder og jeg skal vente til etter bryllupet våren 2009:) har jo lyst med en gang, menne må nok vente pga kroppsforandringer under svangerskapet;P hehe
minimo med Fabian!
16:21 2.01.2008
Jenta mi er 9 dager gammel, har nok ikke tenkt så mye på nestemann, jeg er alenemor for vesla og syns det holder med en baby siden jeg snart skal studere igjen.
*JCee*mammaen_til_Sarah
15:50 3.01.2008
Jenta mi er 1 år:) å vi er så vidt i gang med prøvinga til nr.2 ;);)
SuperMoM*ei jente*ønsker spire
19:54 3.01.2008
Gutten min er 3, og det blir nok noen år til neste unge ja. Jeg kunne godt ha fått en til allerede nå, men har hverken tid, energi eller økonomi til å bli to-barnsmor nå. :)
LindeOgWill
21:40 27.06.2008
Jenta mi er snart 11 mnd......... Og jeg vil no, men ting sier vent...... men heldigvis ikke så alt for lenge... håper på å være gravid på dette tidspunkt neste år...... Så vi begynner vel prøvinga i vår mnd.. :-)
godklumpen & meg
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------