Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Kostholdsdebatten

Her kan dere diskutere alt som har med barnets mat å gjøre. Har du en god oppskrift må du gjerne skrive den her, men send den også gjerne til oss, så vi kan få den med i vår kokebok for små mager. Det er også rom for kostholdstips til mor her, både for de som ammer og de som ikke gjør det. Send oppskrifter til oss på e-postadressen tips@dinbaby.com. Bon apetit.
Hjertebank etter måltid. Flere?
14:06 31.07.2007
Har i flere år slitt med hjertebank (hardere og hurtigere hjerteslag), særlig etter måltider (særlig frokost). Har mye allergiplager i tillegg. 26 årig kvinne.
Flere som har problemer med dette?
Kjenner det ekstra godt når jeg blir dårlig i magen(luft,diare osv)
Anonym
Sv: Hjertebank etter måltid. Flere?
06:41 20.08.2007
Ikke mye men litt i de tider der jeg har spist en del sukker (sommerferie etc.) og blodsukkeret raser etter et måltid (da hjelper det med en drops faktisk men det er jo en vond sirkel).

Har du fått målt blodsukkeret ditt?
Desembermamma 2002
Sv: Hjertebank etter måltid. Flere?
23:10 31.03.2008
Dette kan være reaksjon på tilsetningsstoffer i maten. Jeg reagerer med hjerteklapp av smaksforsterkere som finnes i veldig mye mat, feks skinke, salatpålegg, posesupper, sauser, grillkrydder, chips m.m. Smaksforsterkerne går under navnet E621, E630, natriumglutamat, glutamat, m.m. Sjekk innholdsfortegnelsen på maten din! Tilsetningsstoffene kan også reaksjoner som rødme i ansiktet, hodepine, kvalme, og nærmest angstliknende symptomer som generell følelse av uro og høy puls. Utrolig at det er lov, spør du meg.
Mor Liv
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------