Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Klubb Juli 2005

For dere med barn født i juli 2005!
Er det flere som har vært hjemme til nå?
20:46 31.07.2007
...eller har alle andre gått i barnehage?

Vi har i dag fått en barnehageplass, så neste mandag begynner hun! Er veldig spent! Siden jeg må være hjemme med minstemann likevel blir det veldig rart uten 2åringen her... kommer nok til å savne henne, men håper at dette er den beste løsningen for oss alle...!
Har egentlig gått greit å ha henne hjemme og vi har kosa oss mye, og det blir jo fortsatt sånn noen dager i uka da ;O)
Anetten♥My&LilleMy♥
Sv: Er det flere som har vært hjemme til nå?
18:53 2.08.2007
Vegard er hjemme enda med meg og sine to eldre søsken, men nå er det skolestart på eldstetøtta om bare noen uker (iiiik)
Så jeg har søkt guttene i friluftsbhg fra ca 15 sept. Håper på å få plass i 60-80%. Slik at jeg kan jobber mer dagtid.
Får vi ikke plass der blir det nok dagmamma noen dager i uka utover høsten.. Jeg koser meg med de hjemme, men ønsker nå å tjene mer og ha mer å rutte med, og da må noe ofres....
FøTTaSkjÆrEt
Sv: Er det flere som har vært hjemme til nå?
22:17 12.08.2007
gutten min er hjemme ennå,blir vell hjemme fram til aug 08 tenker jeg.. skal prøve å ha han me på åpen barnehage da...
fox`y
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------